donderdag 6 juni 2019

Liftkaart

Hoihoi dames,

Even geleden werd er bij de Egel een liftkaart gevraagd en het leek mij wel wat, maar niet heus achteraf,  want de kaartjes, heb er 2 gemaakt die bleven onafgemaakt liggen. Normaal gesproken werk ik in 1x een kaart af, dit bevalt mij het beste.
De stroken opbrengen dat ging nog wel, maar wat moest erop?
De kaartjes bleven in mijn gedachte en heb met wat tegenzin toch iets verzonnen om ze af te werken.
Nu plaats ik er 1, morgen de ander.



De strookjes zijn restjes papier, die ik altijd bewaar en voor dit soort kaarten zijn ze natuurlijk heel geschikt om te gebruiken.
De waterlelie is een stans van MD en die moest ik hebben, ben er helemaal weg van.
Deze heb ik verhoogd opgebracht en de blaadjes iets omhoog gebogen voor een extra leuk effect, met daarop een bijpassende parel.
Leuke tekst erop en klaar is de kaart.

Groetjes, Wietske

7 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke kaart met deze leuke strookjes. Inderdaad mooie bloemen! Wietske. Groeten Trijntje

Marjolein zei

Hoi Wietske,

Ah, die bedoelde je. Ja soms kun je echt lang denken over iets hè? Hij is mooi geworden hoor! En de lelies... super!

Groeten Marjolen

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart met de stroken.Soms heb je dat, blijft een kaartje liggen.
En mooi wat restjes verwerkt.
Groetjes, Elle-jeanne

GerJanne zei

Zeker zijn de stroken van restjes geschikt. Dit zijn echt van die ideetjes die je moet onthouden. Ik heb deze ook opgeslagen. Te leuk! EN jouw kaart is goed gelukt!

Elly zei

Hij is mooi hoor!! En mooie zachte kleurtjes ook.
Benieuwd naar je andere :)
Ja restjes papier heb een hele bak vol...heb echt moeite om die op te ruimen..maar eens in de zoveel maanden ga ik er wel effe doorheen.
Groetjes Elly

Marjan zei

Mooi kaartje, Wietske! Leuk die strookjes en de witten bloemen komen er erg mooi op uit.

KIT Cbe zei

Nice article!!Thanks for sharing your valuable moments with us!