maandag 25 februari 2019

Liefs



Hoi allemaal,

Weer eens een kaartje van mij.
Vond het lastig om bij het plaatje passend papier te vinden, ook was er weinig ruimte om er een royale kaart van te maken, maar ondanks dat vind ik ´m zelf wel aardig geworden.




Gebruikt, bovenstaande stansen.
De basis is een stans van Yvonne Creations, YCD10015
De blauwe stans hoort bij een grotere stans van Noor Design maar kon het nummer niet vinden.
De roze stans is van Joy Crafts maar ook dit nummer kon ik niet vinden.
Het hartje is van Nellie S, al een oudje.
Dat krijg je ervan als je de verpakking gelijk weggooit.
Nu doe ik dat niet meer want je zoekt je een ongeluk, vooral bij de wat oudere stansen.
Het dp, de kantrandjes en hoekje komen van de Action.
Plaatje van Hobbyvoordelig.
Parels, bloemetjes en strikje uit voorraad.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ben dol op reacties, ik lees ze graag!

Lieve groet, Wietske

11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Het is een heel mooi kaartje geworden, Wietske.
zeker geslaagd hoor.
mijn compliment.
Groetjes, Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Is toch een mooie kaart geworden Wietske, niets mis mee hoor!
Als je google ... liefs joy...dan vind je nog wel vaak het goede stans nr.
zelf zet ik met een permanent marker het nr. achter op de stans.
Groetjes Gerie

Elly zei

Hij is leuk geworden hoor!!
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wat een schattige kaart, ik heb mijn mallen op een magneetbord hangen en bewaar de verpakking ook niet.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Wat een lieve kaart. Ik heb nog even gezocht welke blauwe mal het is want ik heb hem ook maar kon zo snel geen nr vinden. Tegenwoordig bewaar ik altijd een stukje van het karton waar het nummer op staat, soms wel handig hihi.
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie vintage kaart Wietske. Lief plaatje en mooi gedecoreerd vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Ilonka zei

Wat een prachtige en stijlvolle kaart. Ik ben gelijk volger geworden van je blog.
Groetjes Ilonka

Angelique zei

Wat een schattig kaartje. Ik gooi de verpakkingen ook weg maar schrijf het nummer bij een uitgedraaide stans.
lieve groetjes Angelique

scrapfertier zei

Niks mis met je kaart hoor Hij is mooi geworden.
Ik ben jou ook gaan volgen.Volgens mij moet jij nog wel even op mijn blog volgen indrukken dat heb je volgens mij nog niet gedaan.Een fijne zondag verder.
Leafs Tietje.

Marjan zei

Mooie en lief kaartje, Wietske. Vintage maar niet vol en druk.

GerJanne zei

Heeee, deze had ik helemaal gemist Wietske.. Komt vast door de nachtdiensten.. Het is ene hel mooie vorm van kaart zeg. Prachtige stans is het. En dat heb ik ook wel, dat het lastig is om papier bij een plaatje te zoeken. Maar het is je toch wel goed gelukt!