woensdag 3 april 2019

Hartelijk gefeliciteerd.



Hoihoi, hier mijn 2e kaart vandaag.

Op 26 maart mocht Renate  er een cijfer bijtellen,  zij was nl. jarig.
Heb nog niets van haar vernomen, jammer , maar ga ervan uit dat ze de kaart heeft ontvangen en vind het tijd worden om ´m hier te laten zien.

Heb haar geliefde stempeltje  ingekleurd met potloden maar dat ging niet zo naar wens omdat ik last heb van mijn ogen, sowieso met hobbyen lastig want kan slecht diepte zien en moet er dikwijls bij gaan staan.

Heb de volgende spulletjes gebruikt:
Het  mini stempeltje is Gorjuss The Lost nr:907419
De hartjes randstans is van Joy
Het ronde frame is van Jeanine´s Art - JAD10068
Takjes?

De uitgeknipte randen rond het frame zijn net als de randen van de hartjes bewerkt met distress inkt, vintage photo. Ook de bloemetjes zijn beinkt met distress.
Het dp is van de Action wat ik iets donkerder heb gepoetst met vintage photo, geeft net wat meer pit aan het geheel. Om de pit erin te houden heb ik een bruin stukje karton met daarop een bruin lintje aan gebracht.
Wat glazen pareltjes en geel strikje maken het af.

Wat vinden jullie hiervan?

Dank voor de altijd  zulke leuke reacties, soms ook met tips, dat waardeer ik zeer.

Groetjes, Wietske



9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Ja Hoor Renate mij nichtje was jarig .
Een hele mooie kaart met haar favoriete stempeltje heb je voor de jarige gemaakt Wietske.
Groetjes , Elle-jeanne

Sylvia zei

Mooie verjaardagskaart,Wietske.Ik ben je nieuwe volger gworden.

Groetjes,Sylvia.

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart voor Renate. Mooie grote mal heb je gebruikt Wietske. Groeten trijntje

Nicolette zei

Heel mooi Wietske. Leuk met die hartjesmal.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Hele mooie kaart met het Gorjuss meisje, ook je kaart met de hartjes is erg mooi,
Ansx

GerJanne zei

je kaartje is heel lief. En wat goed van je dat je haar geliefde stempeltje gebruikt hebt. Mooi die hartejsranden.

Elly zei

Mooi hoor Wietske, en wat een goed idee om je design papier een dieper effect te geven met distress inkt...zal ik onthouden.
Lijkt me zeer lastig ja, geen diepte kunnen zien. Ik ga eens in de 2 weken naar een workshop en met mijn rijd iemand mee die dat ook heeft. Ze durft al geen auto meer te rijden, dus rijd ik altijd ons daarheen.
Maar ze zal wel blij zijn met je kaartje, vind het soms ook jammer dat je niks hoort of hij ontvangen is of niet.
Groetjes Elly

Annerieke zei

Wat een leuke kaart Wietske! Mooi hoe je de inkt gebruikt hebt, vaak wordt het dan net iets sprekender hè.

Angelique zei

Hele mooie en lieve kaart maakte je voor Renate, mooi hoe je de inkt gebruikt hebt. Vast heel onhandig om last van je ogen te hebben bij het knutselen. Ook je kaart met de harten is mooi geworden, leuk hoe ze uitsteken. Iedereen heeft het wel eens dat je kaart wat minder is dan je zou willen.
lieve groetjes Angelique