woensdag 12 juni 2019

Kaart voor Gretha en....

Hoi dames,

Monique deed een oproepje voor haar ernstig zieke vriendin om haar te verrassen met een kaart.
Hier ben ik altijd voor in, het kleurt de dag van een ernstig zieke, een hart onder de riem, dat kan zij zeker gebruiken.




De vlinder komt van een stencil, al een oudje, merk?
Deze heb ik met potlood nagetrokken  op glanzend bruin papier van Joy, daarna uitgesneden met de hand en er licht oranje karton er achter geplaatst.

De basiskaart kleur komt niet goed over, die is wat creme kleurig en staat warmer dan dit, jammer dan.

Ik neem even een blogpauze, dit om gezondheidsredenen.
Heb veel last van een (raar soort) hoofdpijn en vreemde gevoelens in mijn gezicht, nooit eens een dag zonder, wordt er niet goed van eerlijk gezegd. Uit een MRI scan kwam dat ik vergrote speekselklieren heb en dit zal verder onderzocht en behandeld worden door de KNO artsen.
Het is even afwachten hoe en wat.

Ik probeer wel te freubelen, heel rustig aan, voor de afleiding zeg maar want niets doen is ook zoiets, dat is niet aan mij besteed. Wie weet komt er straks een hele reeks kaarten aan haha.

Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn 2 liftkaartjes, zo leuk te lezen dat de een de lila variant mooi vind en de ander de wat warme vrolijke kleurtjes.

Een fijne avond gewenst, groetjes,
Wietske



17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat vervelend allemaal ,. Hopelijk hebben ze snel een oplossing ,zodat je weer fit bent .
Sterkte en succes met de onderzoeken en behandelingen.
Je hebt anders weer een mooi kaartje gemaakt.
Groetjes , Elle-Jeane

Scraptastisch zei

Een prachtige oproep van Monique en Gretha is er enorm blij mee! Jouw mooie kaartje was nog wel even een klusje en wat kun je mooi uitsnijden Wietske! Een blogpauze voor jou is een goed besluit maar hoop wel dat je snel bij ons terug komt! Sterkte met het vervolg onderzoek en veel beterschap!
xx Gerie

Marjan zei

Heel mooie kaart en hoe knap heb je dit uitgesneden/geknipt, het lijkt echt alsof het een die cut is!
Bah, naar die verschijnselen, goed dat er verder naar gekeken gaat worden, beterschap!
En ja, hopelijk duurt je blogpauze niet zo lang.

Monique zei

Je kaart is prachtig Wietske. Ik ga hem morgen in het echt bekijken. Wat heb je daar een werk op gehad. En dat terwijl je zelf ook wel een opkikker kunt gebruiken. Ik hoop dat ze je kunnen helpen en dat we je gezond en wel weer terug zien. Neem maar lekker een blogpauze!
Beterschap!!
Lieve groetjes, Monique

Je@net zei

Erg leuke kaart, Wietske.
En jeetje...wat vervelend voor je. Klinkt heftig, veel sterkte en hopelijk kan er wat aan gedaan worden!

GerJanne zei

He Wietske wat vervelend. Helemaal niet leuk en ik hoop dat er wat aan te doen is en dat je niet lang hoeft te wachten... Je kaart voor Gretha is super mooi!
EN lekker blijven freubelen, dat zien we dan na je pauze wel!

Elly zei

Een heel mooi kaartje!! Ja ik had er ook eentje gestuurd..kleine moeite vind ik altijd en een groot gebaar.
Oh wat lees ik allemaal, dat klinkt niet best, wens je veel beterschap, en dan even een stapje terug, en op je gemakje freubelen.
Hoop dat ze je kunnen helpen XX
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooie kaart gemaakt met het snijwerk, heel knap gedaan. Ik hoop dat ze snel ontdekken wat er aan de hand is, beterschap,
Ansx

Nicolette zei

Mooie kaart Wietske. En wat vervelend zeg wat er met je aan de hand is. Beterschap en sterkte.
Groetjes Nicolette

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Wietske! Een kaart doet zeker goed als iemand ziek is, het zijn ook de kleine dingen die het doen hè.
Ach wat vervelend voor je, hopelijk krijg je snel wat meer duidelijkheid, onzekerheid is ook niet fijn. Hou je haaks hoor!

Angelique zei

Prachtige kaart en zo mooi met de hand gemaakt, lief om iemand een hart onder de riem te steken.
Vervelend dat je niet weet wat er aan de hand is, ik wens je heel veel beterschap en sterkte.
lieve groetjes Angelique

martine zei

Wat een mooie kaart Wietske,
met die mooie vlinders
ik wens jou heel veel sterkte en beterschap
en dat ze vlug een oplossing mogen vinden voor jou gezondheid
liefs martine

Judy zei

Hoi Wietske, wat leuk dat je mij gevonden hebt, en ik jou nu! Leuk hè om creatief bezig te zijn, je maakt mooie kaarten! Deze met de vlinders is prachtig!
Ik woon nog niet zo lang in Deventer, zes jaar nu, en vind nog steeds nieuwe plekken. Maar ik schrijf over wat me aanspreekt, ik ben geen toeristische blogger. :) En aquarel, daar heb ik mijn hart aan verpand, dat gaat niet meer over. Groetjes, Judy.

KIT Cbe zei


Very Nice article. I hope you will publish again such type of post. Thank you

Vicky zei

How cool was that having a full Car diversion System best 6x9 speakers Through this I really makes the most of my ride each time uniquely while out and about with a few companions. So amazing!

Elisabeth zei

Dag Wietske
Ik wil je even bedanken voor je reacties bij mij ,heel erg lief .Ik heb even rondgekeken en wat maak je een mooie kaarten ,ik kan me voorstellen dat mensen er blij van worden
Lieve groetjes Elisabeth

مكة المملكة zei



شركة عزل اسطح بالدمام






شركة مكافحة حشرات بالاحساء







شركة عزل اسطح بالخبر






شركة عزل اسطح بالقطيف