vrijdag 8 maart 2019

Jarig



Hoihoi,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een jarige jet van een kaartenclubje waar ik lid van ben, vind  ´m eigenlijk  niet zo blog waardig maar er werd gevraagd om een CAS kaart bij de 2 zussen 2sistersontheblog  en wil ´m daar mee laten doen. Of dit een CAS kaart is mogen zij beoordelen, ik heb er zo mijn twijfels over.

Het is nog wel wennen aan de challenges m.a.w. hoe krijg ik mijn kaart daar gelinkt,vergeet steeds hoe ik dat doen moet. Eerst maar eens in de pannen roeren voor het diner, eten, en dan zien we wel verder.


De punt stans is de LR0300.
De rozen stans is van MD, nr?
De tekst komt uit mijn hobbykaart.
De rozen stans bewerkt met distress inkt.
Een stickerrandje erlangs, paar kleine hoekjes en wat kleine pareltjes maken de kaart af.

Wens jullie een fijn weekend en lieve groet,
Wietske

9 opmerkingen:

Elly zei

Mooi hoor Wietse.
Ja foto's op fb plaatsen vind ik gemakkelijk dan via de blog, dat is een nog wat onbekende wereld.
Een CAS kaartje heb ik nog nooit gemaakt.
Groetjes Elly

Caroline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Caroline zei

Ik vind dit al snel een CAS kaartje hoor. Wij maken helemaal nooit CAS dus bijna alles wat er geplaatst wordt vindt ik CAS haha.
Het linken is niet zo moielijk hoor maar ik zie dit kaartje niet bij ons gelinkt maar in mijn eigen tijdlijn voorbijkomen.
Als je naar ons blog gaat en onderaan bij : add a link je eigen linkje plaatst volgt de rest vanzelf.
In je verhaaltje moet je onze link even zetten: 2sistersontheblog.blogspot.com.
Dan kunnen wij zien dat je hem dus bij ons wilt laten meedoen.
Als je het niet snapt stuur dan even een ailtje naar ons emailadres dan leg ik het je in stappen uit. Dat is2Sistersontheblog@gmail.com
Broetjes Caroline

Nicolette zei

Mooie kaart Wietske. En ik zie dat Caroline het al heeft uitgelegd. Het is nog niet helemaal goed gegaan, want ik kom nu wel op je blog, maar niet bij de juiste kaart.
Als ik je nog helpen, stuur even een mailtje.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Margo zei

Hoi Wietske,
Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent geworden.
Ik ben ook volger bij jou nu.
Ik vind je kaartjes heel leuk !
Groetjes
Margo

Ellen zei

Prachtige kaart hoor!
Gr Ellen

Marjan zei

Niks mis met deze mooie kaart! Je went vast wel aan hoe alles werkt, een paar keer doen en dan weet je het wel.

Ans Gilbert zei

Hoi Wietske, ik ben volger geworden op je blog en vervolgens heb ik geen enkel blogberichten door gekregen, wat vreemd. Ik heb al een heleboel gemist,
Groetjes
Ansx

Trijntje zei

Deze is ook erg mooi . Die rozen zijn zo mooi ik moet ze ook maar weer eens opzoeken. Groeten Trijntje