maandag 11 maart 2019

Kaart voor de jarige Caroline



Caroline, jullie allen wel bekend denk ik, is vandaag jarig.
Deze kaart heb ik voor haar gemaakt en hoop dat ze hier blij mee is.
De basis is kraftpapier van Joy, dp, allebei uit hetzelfde blokje, schiet mij nu niet te binnen, mogelijk ook van Joy.
De stans is van Noor D., een al wat oudere stans, de 6002/0379.
Het gevouwen gedeelte wat ruw gemaakt met de distresser van Joy.
Het meiske komt van hobbyvoordelig, heb daar jaren geleden heel veel vintage vellen besteld, dus kan nog ff vooruit.
De tekst komt uit mijn hobbykaart, gebruik deze momenteel veel en deze paste perfect bij de kleur van de kaart. Mijn stempelblokken zitten nog in een verhuisdoos, een verhaal apart en ook niet leuk, maar dat zal ik jullie besparen.
Heb weleens een stempel op een cd doosje geplakt, maar dat gaat niet echt goed en dan komen deze teksten uit mijn hobbykaart goed van pas.
De bloemetjes, parels, en kantje komen uit voorraad.
Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.

Fijne avond, groetjes, Wietske

10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Je hebt een hele mooie en speciale kaart voor Caroline gemaakt,
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow wat heb je een mooi kaart voor Caroline gemaakt Wietske. Apart met dat gevouwen gedeelte en de stans komt zo ook heel mooi uit. Goed idee om teksten uit "mijn hobbykaart" te gebruiken (die heb ik ook nog liggen ;)) en de kleur is inderdaad perfect. Ook het plaatje met de lila accentjes past mooi bij de rest. Volgens mij gaat ze hier heel blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Mooie kaart, heel bijzonder het dubbelgevouwen gedeelte, lief met het meisje. Je paars/groene kaart is echt wel blogwaardig hoor, mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

Elle-Jeanne zei

Mooi kaartje,Wietske, voor Caroline.
Leuk gedaan.
Groetjes, Elle-jeanne

Elly zei

Mooie kaart is het. Zal ze blij mee zijn!
Groetjes Elly

Nicolette zei

In het echt ie is nog veel mooier Wietske. Leuk model.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Een hele mooie kaart Wietske, dank je wel! En ik heb het opgerolde plastic onder het papier vandaan gehaald zodat het mooi uit de envelop kwam!
Groetjes Caroline

Ilonka zei

Wat een aparte en mooie kaart
Groetjes Ilonka

GerJanne zei

Hoi Wietske,
wat en gave kaart voor Caroline. Heel leuk hoe je dit bedacht hebt! Zo apart!
Ik ga zo eerst eens kijken, waarom ik gen melding krijg van jouw posten. Heel vreemd...

Giny zei

Wat een mooi effect geeft dat.
Erg mooi gedaan.

Lieve groet Giny