maandag 22 april 2019

Chique



Hoihoi,

Wat een heerlijk weertje, heb er van genoten!

Deze kaart is voor een dame van de vintageclub, doe daar mee met de verjaardagslijst.
Als basis de stans van de Action gebruikt, 2 kleuren linnenkarton en dp ook weer van de Action, de randen bewerkt met distress inkt, van het dp heb ik de randen wat ruwer gemaakt voor het vintage effect.
Een mooie brede rand kant onder het plaatje en voor wat extra een stans van Noor gebruikt, dit ook weer iets bewerkt met distress inkt.
Het tasje heb ik uit dp papier geknipt en nog iets ingekleurd met een bruin potlood.
Links onder wat kleine bloemetjes met daar tussen gestoken een mooie parelpen.
De tekst komt uit mijn hobbykaart, linksboven een klein vlaggenlijntje wat ook weer van de Action komt.
Het plaatje komt uit voorraad, gemat op een een stans van spellbinders,.
Rechtsboven een stukje honingraat, ook weer bewerkt met wat inkt en op de hoek van het plaatje een kanten vlinder. Bovenin 2 kleine strikjes met daarop een pareltje.
Onderin ook wat pareltjes, en klaar was ´t.




De blauwe stans = 6002/0302
De honingraat hoort bij een designfolder van MD, dat = DF3404
Het strikje hoort bij een takje lavendel van Noor, dat =6002/0541
De goudkleurige stans is van Spellbinders, de zogenaamde nestabilities (een setje opeenvolgende stansen), dit = S5-158.
De basis stans is van De Action, wordt wel herkent, denk ik, vergeten op de foto te zetten.

Wil met deze kaart meedoen bij seizethebirthday.blogspot.com

Wens jullie nog een fijne paasavond en nog bedankt voor de leuke reacties die ik kreeg op mijn vorige kaart.

Groetjes, Wietske


12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een schitterende kaart Wietske.
Heel mooi gedaan .
Mooie kant.
Groetjes, Elle-jeanne

GerJanne zei

Oh dat heb je prachtig gemaakt! Die stans had ik ook, heb hem verkocht om dat ik het zo moeilijk vind om hem te gebruiken. Jij weet er wel raad mee. Ik heb geen spijt hoor, maar wel heel leuk om te zie hoe een ander hem gebruikt.

Ans Gilbert zei

Mooie feestelijke kaart heb je gemaakt met deleuke stans, mooi plaatje en leuk de bloemen toef met parelpen,
Ansx

Angela zei

Schitterende kaart Wietske! Hele mooie kleuren en ja ik had de vorm herkend :).
grt Angela

Elly zei

Wat een mooie kaart is het!
Ja de randjes opruwen doe ik ook altijd, is zoveel mooier vindt ik.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Een prachtige vintage kaart Wietske, daar was de jarige heel blij mee!
xx Gerie

Nicolette zei

Hij is erg mooi Wietske. En ik zie dat het gelukt is met de link van het blog plaatsen.
Groetjes Nicolette

Lia zei

Wat een mooie kaart is dit. De vorm is prachtig: ik heb hem nog nooit gezien bij Action...!
Lia xx

Monique zei

Wat een prachtige kaart Wietske! Weer een heel andere stijl dan de mijne maar net zo mooi!
Fijn weekend, liefs Monique

Irwin Andriyanto zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige vintage kaart Wietske. Ik zit te smullen van die mooie toegevoegde details. Dat tasje is net echt en dan dat mooie kant erbij..heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi Wietske! Groetjes Betha