donderdag 18 april 2019

Jarig


Hoi dames,
Ik zag bij GerJanne een kaart die met dezelfde stans is gemaakt als deze kaart, ook de kleuren zijn overeenkomstig. Het toeval wil, bestaat toeval .. dat ik al een hele tijd geleden deze kaart heb gemaakt maar hier niet heb laten zien. Nu kan vooral  GerJanne zien wat ik ervan gemaakt heb.


De weersvoorspelling  is goed voor de paasdagen, geniet ervan!
Duik nu de keuken in om de warme hap te bereiden.

Vanavond maak ik mijn blogrondje af.

Lieve groet, Wietske

6 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een toeval Gerjanne Nelleke en jou kaartje.
Allemaal hele mooie kaarten.
Leuk gedaan .
Groetjes, Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Wat een schattig plaatje op een hele mooie kaart, ook je strik is super,
Ansx

Trijntje zei

Heel leuk deze kaart met deze mal Wietske. . Ik ga deze ook weer eens opzoeken.... je gebruikt vaak dezelfde of de nieuwere. Sommige malken blijven liggen... ook zijn ze wel leuk. Jij ook fijne paasdagen. Geniet van het mooie weer. groeten Trijntje

GerJanne zei

Hahaha, dat is leuk zeg! Inderdaad een grote gelijkenis, tot en met de poes! Het is bij mij vaak zo dat ik niet zie wat ik met zo'n stans kan. Er komen bij mij in de loop van de weken nog twee kaarten met deze stans.
Ik wens jou ook heel fijne dagen. Aan het weer zal het niet liggen denk ik!
Groetjes!

Elly zei

Mooie kaart, wel toevallig dan, maar kan eens gebeuren toch.
Jij ook hele fijne dagenj, wordt genieten met dit weer.
Het ronde blog, dat kost best een wat minuutjes tijd he ;) maar ik doe dat wel graag.
Groetjes Elly

Annerieke zei

Mooie kaart Wietske! De stans komt erg mooi uit zo, je hebt de kaart leuk afgewerkt.