zondag 7 april 2019

Van harte gefelicteerd


Hoi dames, 2e post vandaag.

Zijn jullie de hartjes al zat? Hoe leuk ze ook zijn, voorlopig even geen hartjes kaarten meer voor mij.
De hartjes heb ik zelf geknipt uit kraftkarton en dp, uit een ouder blokje van boekenvoordeel. De hartjesrand is van Joy en het  ´afval ´ de piepkleine hartjes, heb ik terug laten komen op de kaart.
De tekst komt uit mijn hobbykaart en heb ik gemat op kraftkarton, maakt het net wat meer af.
Nog een mooie roze strik erop en klaar is ie.

Vind deze kaart mooier dan de grote hartjes kaart, het enige wat jammer is dat de hartjesrand niet lang genoeg was voor deze kaart en daar een stukje tegenaan geplakt moest worden, doet iets afbreuk aan de kaart. Een parel of i.d. staat niet op deze plek, dus heb het maar zo gelaten. De achtergrond doet ook niet veel goeds voor de kaart, nou ja, jammer dan.

Fijne avond en week gewenst, groetjes, Wietske


12 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Wietske
Ik vind hem heel tof hoor op deze lengte, wat leuk dat je het hebt gedaan!
en het hartjes randje....dat ziet niemand, prachtig kaartje!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Mooie kaart met de leuke harten, als je het laatste en het eerste hartje op elkaar plakt, zie je het bijna niet,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve en mooie kaart Wietske. Leuk met die kleine hartjes er zo op verwerkt. Het randje had ik niet eens gezien dat er een stukje aan moest, het is dat je het zei anders was het me niet opgevallen :) Wat zijn we streng voor onszelf hè?
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Hij is weer heel mooi hoor Wietske!
Groetjes Elly

Angelique zei

Mooie kaart en wat een werk op alle harten met de hand uit te knippen. Leuk al die kleine hartjes die je gebruikt hebt. Lieve easelkaart maakte je met je ontvangen pakketje.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Wietske, wat een mooie hartjes kaart heb je gemaakt! ik vind hem heel leuk, zo met die rand! En ook je kaart hieronder is super! Leuk dat je een hel pakketje kreeg van Annerieke! Wat is bloggen toch gezellig, he?

Annerieke zei

Mooi is deze hartjeskaart, leuk met de hartjes verspringend aan de zijkant.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk hartenkaartje Wietske.
Leuk met die hartjes zo.
Fijne dag.
Groetjes, Elle-jeanne

Monique zei

Die hartjes zijn super! Een hele mooie kaart Wietske.
Liefs Monique

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met die hartjes!
groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooi is de combi met de piepkleine hartjes en de hartenrand! Ook de keus voor kraft vind ik mooi. Je mag er blij mee zijn, hoor! Goed weekend!

Maia zei

Hoi Wietske,
Ik vind je hartjeskaart heel mooi hoor, vooral het kleurgebruik vind ik prachtig bij elkaar.
De easel kaart in je vorige post vind ikook erg mooi, leuk met die Action bloem als stopper.
Gezellig dat je mijn blog gevonden hebt en mijn volgester bent geworden, dank voor je complimenten.
Ik ben meestal niet zo trouw in volgen de laatste tijd maar ik probeer zo af en toe bij iedereen even bij te lezen.
Natuurlijk ga ikje nu ook volgen.
Fijn weekend!
Groetjes Maia