maandag 15 april 2019

Verjaardagskaart Nicole



Hoi dames,

Wat zijn er veel jarigen in deze tijd.
Ook Nicole (blogger) was jarig, ze werd Sarah, en dan verdien je zeker een kaart.
Het dit cupcake kaartje voor haar gemaakt.
Van heel veel poespas op een kaart houd ze niet, gezien de kaarten die zij maakt.
Hoop dat deze kaart daaraan voldoet.

Heb de volgende stansen gebruikt: de cupcake = LR0160
                                                         de vlaggetjes heb ik iets ingekort, dat = LR0329
                                                         de hartjesrand = 6002/0253
                                                         de ronde stans =CR1360
                                                         de houten cijfertjes zijn van craft emotions.

Deze kaart laat ik meedoen bij http://alessandrasangels.blogspot.com/2019/04/challenge-21-and-winner-of-challenge-20.html en bij craftingwithanattiude.blogspot.com

Het dp is afkomstig van een kaart, die ik een keer kreeg en daar moest een grotere cupcake op, passende kun je het niet krijgen. Het lint met strikje en paar kleine pareltjes maken het tot een leuk geheel.

Heel veel dank weer voor jullie leuke reactie op mijn vorige kaart!

Groetjes van mij, Wietske

                     

9 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk idee voor een 50 jarige.
Mooi gedaan.

Groetjes, Elle-jeanne

Trijntje zei

prachtige kaart Wietske altijd mooi voor een verjaardag een cupcake. Groeten trijntje

Elly zei

Erg leuk kaartje Wietske!
Altijd zo leuk om echte kaarten te krijgen met je verjaardag vind ik.
Alles gaat tegenwoordig maar digitaal.
Groetjes Elly

Annerieke zei

Mooie fleurige verjaardagskaart Wietske, leuk (en lekker) is de cupcake.

Rosina zei

Heel leuk en feestelijk kaartje voor de jarige gemaakt Wietske, mooie details erop...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hele mooie en feestelijke kaart, de cupcake past perfect bij het papier ook heel mooi afgewerkt,
Ansx

GerJanne zei

Hoi Wietske,
je kaart voor Nicole is superleuk! Mooie kleurtjes zijn het. Ik vind bij een kroonjaar de leeftijd altijd heel leuk op een kaart!

Nicolette zei

Hij is heel mooi. Mooi designpapier.
Groetjes Nicolette

Caroline Cards zei

Leuke kaart!
groetjes, Caroline