woensdag 13 maart 2019

Vintage kaart



Hoihoi,

Deze kaart is voor een dame van de vintageclub waar ik lid van ben.
Paar dames doen mee met de verjaardagslijst, waarvan ik er een ben en als je dol bent op vintage etc, dan is het geen straf om zo´n kaart te maken. Ze zijn wat bewerkelijk, maar dan heb je ook wat.
Met dit soort kaarten kom je altijd boven de 20 gram uit dat maakt het wel wat duur(der) om te versturen. Paste ook niet fatsoenlijk in een envelop en heb een hele grote envelop van de Action kleiner gemaakt.

Even een opsomming van wat ik heb gebruikt voor deze kaart.

De rand bovenin is de Happy Birthday border 6002/1174, waarvan ik alleen het bovenste deel heb gebruikt.
De stans onder het plaatje is de 6002/0146
De hartjes zijn van Crealies, Decorette nr. 14
De grote ruitjes stans onderin is 6002/0585
Het zakhorloge is 6002/0218
Kon het nr. van de speelse takjes stans niet vinden is wel van Noor D.

De basiskaart is kraftpapier van Joy
Het dp komt uit een wat ouder blok van de Action
Alle randen van de stansen heb ik bewerkt met Memento inkt rich cocoa, op het zakhorloge na, die heb ik bewerkt met distress inkt vintage photo.
De strik, bloemen en het kant komen uit voorraad.

Hartelijk dank voor jullie leuke reacties, op mijn vorige kaart.

Groetjes, Wietske





12 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wow, wat een mooi vintagekaart,Wietske.
Mooie kleuren. En mooie details.
Groetjes, Elle-jeanne

GerJanne zei

Hoi Wietske,
wat een gaaf kaartje. Ik ben zelf niet zo goed in vintage en daarom kijk ik altijd vol bewondering naar kaartjes in die stijl.
Heel mooi gedaan en en er is vaak ook veel te zien.
Ik heb bij mij op het blog gekeken en volgens mij heb ik je toegevoegd aan mijn lijst. Dan zou ik je moeten zien.
Misschien kun jij ook bij je instellingen kijken of je hebt ingesteld dat iedereen mag kijken bij jou. Er staat ergens voor wie het zichtbaar mag zijn. Dan moet je het op openbaar zetten. Volgens mij staat er ook alleen leden of zo.
Ik hoop dat het dat is, want anders weet ik het niet.
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Wietske,
Vreemd ik kan wel reageren via mijn telefoon, je hebt een prachtige vintage kaart gemaakt,
Ansx

Scraptastisch zei

Heel mooi Wietske je vintage kaart, mooie details zitten erop!
Ik hou van veel stijlen, maar hou ook erg van vintage kaarten!
xx Gerie

Elly zei

Hij is echt prachtig Wietske.
Ik hou er echt van..sinds ik daar mee doen bij Vintage and More, maak ik ook steeds vaker in deze stijl.
Soms nog puzzelen hoor, wat gebruik je nu wel en wat niet erbij..teveel of te weinig.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Prachtige kaart Wietske. Ik maak ze ook graag.
Groetjes Nicolette

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Wauw, wat een prachtige kaart, zoveel mooie details. Ik kan ze zelf niet maken maar vind ze wel erg mooi om te zien.
lieve groetjes Angelique

Rosina zei

Hoi Wietske..
Heel mooi vintagekaartje heb je gemaakt..dit is ook echt mijn stijl...en je heb hele leuke accentjes ervoor gebruikt
Ik las je reactie op mijn blog en ik volgde je al wel maar had je inderdaad niet in de leeslijst in mijn sidebar toegevoegd..Hopelijk zie ik nu vaker je nieuwe berichtjes voorbij komen...
Alhoewel ik niet alle dagen overal op reageer...dan heb ik geen tijd meer om zelf kaartjes te maken...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Marjan zei

Prachtige vintagekaart, Wietske!

Trijntje zei

Prachtgi kaart Wietske. Heel erg leuk gemaakt. Ik hou ook van de vintage stijl... alles heel erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

martine zei

Wat een schitterend vintagekaartje Wietske …….super mooi !!
fijne avond liefs martine