maandag 18 maart 2019

3 redelijk snelle kaarten



Afgelopen weekend druk aan de freubel geweest voor de clubjes waar ik lid van ben.
Het weer viel toch tegen en oh, wat hebben we met z´n allen lopen klagen over het weer, maar er komen betere tijden, is ons beloofd!

Heb het nogal druk en laat daarom alleen de gemaakte creaties zien.
Zijn er vragen, dan hoor ik dat graag en zal je daarop antwoorden.

Vandaag ben ik wel geschrokken, ja wie niet, van de mogelijke aanslag in Utrecht, ik heb daar nl. familie wonen. Mocht je er zelf wonen, dan komt het wel heel dichtbij en wens jullie sterkte.

Hier mijn 2e kaart.


De takjes zijn heel donkergroen, iets te nadrukkelijk aanwezig voor mijn smaak maar had geen bijpassende kleur groen, jammer.


Hier mijn 3e kaart.


Gewoon een leuk lentekaartje.

Hoop dat jullie de kaarten leuk vinden, reacties zijn welkom, ik lees ze graag.

Lieve groet, Wietske

17 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, Wietske.
Echt lente kaartjes,daar hebben we zin in.
Groetjes, Elle-jeanne

Ellen zei

Wat een beauty’s zijn dit zeg...alle 3 prachtige creaties!
Ja heftig hoor wat in Utrecht gebeurde...
Groetjes Ellen

Monique zei

Drie hele mooie kaarten!
Lieve groetjes, Monique

Ans Gilbert zei

Drie hele mooie kaarten, ik vind de laatste het leukst, echt een lentekaartje
Ansx

Angelique zei

Drie mooie bloemenkaarten maakte je van het weekend. Vreselijk wat er in Utrecht gebeurde maar ze overdrijven wel met alles afzeggen. Mijn zoon heeft tot 9 uur vast gezeten op de Uithof omdat er geen bussen reden.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Hoi Wietske,
het is gelukt, je staat nu in mijn leeslijst, gelukkig!
Je kaartjes zijn gaaf. Heel verschillend, maar alle drie top!
Ja, die aanslag of wat het is, vreselijk! Onze oudste zoon gaat normaal altijd met die tram. Wel op een ander tijdstip, maar toch...

Ilonka zei

Erg mooie kaartjes, prachtig !!
Groetjes Ilonka

Scraptastisch zei

Hoi Wietske,
Je hebt je goed vermaakt afgelopen week en hele mooie kaartjes gemaakt!
Ik lees wel eens dat je de blaadjes ook met wit uitstansen en dan in de kleur
kleuren die er bij past, maar ik vind je gebruikte blaadjes wel kunnen hoor!
Op mijn blog zei je: jij kunt ook alles...ik kan echt niet alles hoor, maar probeer wel heel veel vind de uitdaging dan heel leuk en ga gewoon beginnen en er beland ook echt wel veel in mijn prullenbak hoor whaha.
xx Gerie

Rosina zei

Dat zijn 3 hele mooie bloemenkaartjes Wietske je hebt er ook super leuke stansjes voor gebruikt en dat samen met die mooie plaatjes een schitterend geheel..
groetjes Rosina

Elly zei


leuke kaartjes! Gezellig zo met elkaar.
Ja klagen hihihi..hoort erbij.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Ze zijn alle 3 heel leuk!
Gelukkig was het vandaag een mooie lentedag hier in het zuiden!
groetjes, Caroline

Angelique zei

Ik las net ergens dat je gisteren jarig was, nog van harte gefeliciteerd.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je mooie frisse voorjaarskaarten gemaakt Wietske. We zijn toe aan lente denk ik en jij brengt al een vleugje via de computer ;p
Lieve groetjes Miranda

Giny zei

3 prachtige bloemenkaarten heb je gemaakt.
Soms is het wel lekker om even " snelle" kaarten te maken.

Lieve groet Giny

Trijntje zei

Drie mooie kaarten Wietske. Inderdaad lastig om de kleuren soms goed. Op elkasr af te stemmen. Daarom heb ik veel verschillende soorten papier.... blijft het nog weleens lastig. Groeten Trijntje

Annerieke zei

Bedankt voor je reactie bij mij. Leuk dat we elkaar hier ontmoeten, mooie kaarten maak je ook. Ik las dat je een poos niet geblogd hebt, zo'n periode heb ik ook gehad, maar het blijft toch kriebelen hè. Ik volg jou nu ook hoor ;-).
Groetjes, Annerieke

Caroline zei

Wat een gezellige voorjaarskaartjes!
Groetjes Caroline