woensdag 3 april 2019

Jarig


Hoi Dames,

Gisteravond aan de freubel geweest met dit als resultaat.

Grote hartjes aan de zijkant, iets buiten  de kaart geplaatst, geeft een apart effect.
De hartjes zijn van Nellie S, echt een oudje. eerst gestanst uit paars linnenkarton en het dp zelf  een maatje kleiner geknipt , dit komt uit een oud blokje van de boekenvoordeel.
Zoals jullie zien heb ik het papier laten terugkomen op de kaart met verder 2 strikjes van Joy, waarvan ik de randjes van ´t grotere strikje heb bewerkt met distress inkt.
De tekst  komt uit mijn hobbykaart en een paar kleine pareltjes maken het af.
Ergens miste ik nog wat en heb toen kleine streepjes langs de rand gezet met een witte gelpen.

Heb nog getwijfeld om ´m hier te laten zien, omdat ik zelf niet helemaal tevreden ben.

Fijne dag verder, groetjes, Wietske



6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Je papier is erg mooi en je proberen ook, de ene keer pakt het beter uit dan de andere en iedere dag leren we en we leren niets als we het niet proberen toch? Mischien geen vierkant maar langwerpig kaartje??? zou je ook nog eens kunnen doen....mooie poging Wietske!
xx Gerie

Elle-Jeanne zei

Toch goed gelukt je kaartje.
We leren steeds bij .Niemand is volmaakt.
Groetjes, Elle-jeanne

Caroline zei

Heel leuk gedaan en ik herken het papier! Volgens mij heb ik dat ook nog haha.
Groetjes Caroline

Annerieke zei

Mooie kaart Wietske, leuk al de papiertjes gecombineerd. Dat de harten uitsteken geeft ook een leuk effect. Prima kaart om te laten zien hoor, ik herken het wel, ook niet al mijn kaarten halen mijn blog ;-). Ik heb je mailtje gelezen en ga je pakketje morgen posten.

Nicolette zei

Leuk gedaan met die hartjes zo buiten de kaart, maar het is net wat Gerie schrijft, misschien op een langwerpige kaart.
Groetjes Nicolette

Elly zei

Ik vind ze zo mooi met de hartjes aan de zijkant.
Dacht eerst dat het een Dutch Doobadoo mal was.
Groetjes Elly