donderdag 2 mei 2019

Birthday



Hoi dames,

Mijn kaart was opeens foetsie, heb ´m opnieuw geplaatst , maar staat nu niet op de juiste plek.
Ik laat het maar zo, volgende keer beter.

 Liefs, in zwart en wit uit gestanst, geeft een leuke schaduwwerking. Wit achter de borders gedaan en wat kleine witte pareltjes op de bloempjes.
De rondjes in het ovaal heb ik beinkt, zo ook de randen hiervan. Denk dat het plaatje van MD is, maar weet het niet zeker.

Verder hou ik het kort vandaag, alleen een opsomming en een foto welke stansen ik hiervoor heb gebruikt.




Birthday  stans is van Joy crafts: 6002/1174
Liefs is ook van Joy:6002/0298
De ovaal is van MD:LR0309
De border die aan de zijkant van de kaart is geplaatst: LR0385
Klimop: LR0469
De bloemetjes horen bij een grote stans:LR0511
Het kleine leuke hoekje is wel van MD maar waar het bij hoort



Groetjes, Wietske



Mijn kaart doet mee bij: mariannedesign

15 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een prachtige kaart Wietske!
groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Wow, wat een prachtige kaart, Wietske.
Mooie details.
Groetjes, Elle-jeanne

Nicolette zei

Heel mooi gedaan Wietske.
Groetjes Nicolette

Annerieke zei

Je kaart is prachtig Wietske. Mooie stansen heb je gebruikt, knap hoor in zwart-wit, dat is echt niet mijn combi, vind ik zo lastig.

Ellen zei

Prachtige kaart hoor en een superleuke foto er op!
Groetjes Ellen

Ans Gilbert zei

Heel lief plaatje op een mooie zwart/wit kaart, leuke stansen heb je gebruikt
Ansx

Elly zei

Het is een erg mooie kaart geworden Wietske.
Ja ook een uitdaging in 2 kleuren werken.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Hoi Wietske,
wat is dit een supermooie kaart! Prachtig met die randen en het grote woord. Ik vind het een sjieke uitstraling hebben!

Angelique zei

Hele mooie, stijlvolle kaart, mooi dp heb je gebruikt. Mooie, chique kaart maakte je met de leuke basismal.
lieve groetjes Angelique

Henriët zei

Mooie kaart met een heel lief plaatje.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Judith zei

Toppie kaartje maar is het plaatje van Marianne Design want dat is een wedstrijd item?
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Handmade cards zei

Zoals ik in mijn blog bericht schreef, weet ik niet zeker of het plaatje van MD is.

Anita zei

Wietske je hebt een hele mooie kaart gemaakt maar bij deze challenge staat er expliciet bij vermeld dat het een vintageplaatje van Marianne Design moet zijn. Dat is dit plaatje zeker weten niet. Ze zijn ook te downloaden op het blog.
Helaas kunnen we je kaart dus niet mee laten doen en zal hij worden verwijderd.
Sorry.

Gr. Anita
MDblog

Handmade cards zei

Dan gaat het over Anita! Volgende keer beter.
Gr, Wietske