zaterdag 11 mei 2019

4 kaarten

Hoi dames,

Deze kaarten heb ik een poosje geleden gemaakt, maar stonden nog niet op mijn blog en vind het toch wel leuk om ze even te laten zien.




Ik hou van katten en vind dit zo´n lief kerstkaartje.
Het plaatje is al wat ouder, een 3d-tje. Heb het plaatje gemat op een stans van spellbinders, daarbij leuke vilten boompjes geplaatst, een goudkleurige rand en ster plus een leuk strikje maken het af.




Als mens hebben we niet het eeuwige leven en daarom zullen we deze kaarten altijd nodig hebben om uiting te geven van medeleven.
De kaart is super eenvoudig maar maakt ´m ook krachtig, vind ik.




Ik noem dit maar de portrettengalerij van poesjes haha.
De basis is een labelstencil van DDB, heb ´m dubbel nagetrokken met potlood en netjes uitgeknipt.
De poesjes komen van een kalender, ieder jaar opnieuw hangt er een poezenkalender in ons toilet, raak er nooit op uitgekeken.




Deze kaart spreekt wel voor zich, toch? Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag.
Gewoon een leuk kaartje met een meisje centraal in het midden.

Morgen komt er weer een kaart.

Nog bedankt voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart.

Verder wens ik jullie een fijne voortzetting van het weekend.

Groetjes, Wietske

7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Wietske, wat een mooie diverse serie met kaarten. Die eerste kerstkaart heeft een heel lief plaatje, vertederend die spelende poesjes. Je condoleancekaart is inderdaad heel mooi en stemmig. Zelf hou ik die ook het liefst zo eenvoudig mogelijk. De portretten-galerij, hihi, is ook leuk bedacht en gemaakt. Leuk om zo plaatjes uit je kalender nog te gebruiken. De laatste kaart is een mooie felicitatiekaart met dat vintage plaatje en mooie dessin-papier. Een cadeautje over de post :)
Fijne voortzetting van het weekend.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt Wietske. Condoleance kaart is erg mooi. Ik hou ook van eenvoud. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Leuke kerstkaart met een schattig plaatje, de poezengalerij is ook leuk. Ik hou ook van rustige condoleance kaarten, mooie afsluiter met het vintage plaatje,
Ansx

Annerieke zei

Jij bent lekker bezig geweest Wietske. Mooie kerstkaart, leuk met de vilten boompjes erbij. De condoleancekaart is erg stijlvol en zal zeker steun geven aan diegene aan wie je de kaart moet sturen. Ahh, die poezengalerij vind ik zo lief, wat leuk gedaan. En de laatste kaart is ook mooi, dat achtergrondpapier is zo mooi van kleur ook.

GerJanne zei

Wat en schattige kaart, die voor kerst met het poesje. De condoleancekaart is ook heel stijlvol. Daar hou ik wel van. De portrettengalerij is gaaf. En die laatste kaart, is dat de kaart waar je wat over zei bij mij op het blog? Over die stansen?

Elly zei

Je hebt hele mooie kaartjes gemaakt Wietske!
Die poezengalerij is ook zo leuk en lief.
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wat een leuke serie kaarten Wietske.
Mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette