zondag 12 mei 2019

Verhuiskaart

Hoihoi,

Hier ben ik weer met een kaart, gemaakt voor Marja die een paar weken geleden verhuist is.
Vind het leuk om iemand te verrassen met een kaart. Ze heeft er ook wat prijsjes aan verbonden, ben benieuwd.
Donderdag heeft ze kaart ontvangen en ze heeft mij laten weten dat ze ´m prachtig vind.
Heel leuk om te horen.




Ik wou geen tradionele verhuiskaart maken met sleutels enzo maar toch een huisje in een andere vorm gevonden, een vogelhuisje zoals jullie zien, een gezellig plaatje, toch?
Alle stansen zijn van MD op de grote ronde stans na.
De vogeltjes, libelle en takken het ik uit wit karton gestanst en op kleur gebracht met potloden en geurloze terpentine. Voor de takken had ik niet de juiste kleur groen aan inkt en papier in huis, dus moest ze wel kleuren met de kleur die het dichtst in de buurt kwam van het plaatje.
De vogeltjes gekleurd in blauw/bruin, de libelle in roze/blauw en bruin. De grote ronde stans heb ik bewerkt met distress inkt en groen potlood.





De volgende stansen heb ik gebruikt.
LIbelle = LR0461
Vogelnestje, vogeltje en takjes = LR0458
Vogelhuisje en kleine vogeltje =LR0206
Vingerhoedskruid = LR0452
Paarse stans, een oudje = 6002/0028
Plaatje MD = VK9573


Met deze kaart doe ik mee:
craft-deebowz.blogspot.com/2019/05/may-2019-challenge.html
unicornchallenge
daisychainchallenge

Dames, maak er een mooie week van.

Groetjes, Wietske



15 opmerkingen:

Renate zei

Home tweet home.
Wat een gezellig kaartje heb je ervan gemaakt. Helemaal leuk!!
Leuk idee, om de stansjes in te kleuren.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Hij is super leuk! En dat vond de dochter van Marja ook! Leuk, gefeliciteerd met je prijs!

Elly zei

Wat een schattig kaartje!
En bedankt dat je me attent maakte dat wij een prijsje gewonnen hebben hiermee Xx
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Wat een mooie verhuiskaart,ik vind het plaatje echt schattig,
Ansx

Nicolette zei

Wat een leuke verhuiskaart is dit, Wietske. Heel mooi gemaakt! De ontvanger zal hier vast heel blij mee zijn!

Lieve groet, Nicolette

Angelique zei

Heel mooi en lief verhuiskaartje. Ook je vier vorige kaartjes zijn mooi, zeker het poezen-kerstkaartjes.
lieve groetjes Angelique

Nicolette zei

Wat een schattige kaart heb je voor Marja gemaakt.
Groetjes Nicolette

Maia zei

Echt een schatje en zo heerlijk fris van kleur!
Leuk dat je op mijn blog was!
Dit was ook de eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb, afgekeken van YouTube en weer eens wat anders.
Dat is het leukst van bloggen en dingen belijden bij elkaar.
Ik zie dat jij hier ook leuke oudere stansjes oor gebruikt hebt, ik heb er daar ook nog een paar van...leuk idee zo rond een stans verschillende elementjes te plakken.
Groetjes Maia

Marjan zei

Mooi en schattig kaartje voor Marja, zal ze op prijs stellen! Dank je wel voor je beterschapswensen voor mijn man!

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Wietske! En zo leuk afgewerkt met de stansjes en zo.

crafty-stamper zei

Great new home card and selection of dies-love the cute topper.Thank you for joining us at Unicorn
Carol DT x

Trijntje zei

Wat een leuke verhuiskaart.mooi met deze mal. Heb deze ronde mal ook nog. Is wel een hele leuke. Misschien Masr weer eens uit her stof halen de kaart is erg leuk dpsamengesteld. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
groetjes, Caroline

anncreatief zei

Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
DT Anneke

Kathy Barnett zei

Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Join us again soon. Hugs, Kathy